Wednesday 7 November 2012

KENALI KEUNIKAN IKAN SOLMON

Ikan Solmon merupakan ikan yang begitu popular kepada pemakanan kesihatan khusus untuk program diet, menghindari serangan jantung dan berkaitan dengan sistem aliran darah manusia.  Ia juga membantu menjadikan kulit sesaorang itu licin dan bercahaya serta mengurangkan proses kedutan.

SOLMON YANG BERENANG MELAWAN ARUS
Solmon yang menetas di air tawar " fresh water" hingga usia matang dan kemudiannya menghabiskan usianya di lautan dalam dan kemudiannya kembali semula ke sungai untuk tujuan penetasan telur.

Ikan yang mampu berenang dengan kelajuan 25 batu sejam.  Berat maksima Ikan boleh mencecah hingga 200 pound.

DAYA LOMPATAN SOLMON MENERJAH AIR TERJUN
Ikan yang memiliki kadar logam berat Mecury yang begitu minima dan kadar Omega 3 yang maksima amat baik untuk mengatasi pelbagai penyakit penyakit kronik seperti yang telah saya sebutkan sebelum ini.



Solmon yang di kenali kehebatan mampu berenang melawan arus dan berenang sehingga ratusan batu ketika hendak bertelur.  Malah Ikan Solmon di katakan mampu melakukan lompatan dalam usaha melawan arus air terjun. Sifat istimewa inilah menjadi sebab kenapa Ikan Solmon kaya dengan Omega 3.
Semasa penghijran kembali ke sungai, Ikan Solmon dikatakan tidak makan dan disinilah fakta utama yang memberikan bukti bahawa Solmon memiliki kadar Omega 3 yang cukup berkualiti.







Maka tidak hairanlah kenapa SOLMON OIL amat baik untuk kesihatan, kekuatan dan kecergasan. 
SOLMON OIL boleh di amalkan oleh kanak kanak hingga dewasa



No comments:

Post a Comment