Monday 26 November 2012

MINYAK SIHAT HALAGEL PERKASA LELAKI WANITA (FOUR TWO ONE)

JANGAN BIARKAN BERLARUTAN 
Sidinafi, Vardinafi dan Tadanafil  adalah antara bahan kimia yang sering di salah guna oleh mereka yang tidak bertanggung jawab memasarkan produk berasaskan ubatan ereksi. Sering kita melihat poster dan flyer yang di edarkan memperkenalkan produk UBAT KUAT. Terkini mereka menggunakan Kopi Herba 3 in 1 dan memasukan bahan kimia tersebut dan mempromosikan kopi tersebut di adun bersama herba. Produk ini mampu di jual di pasaran terbuka yang boleh mencapai RM 10 per sachet.

Tidak ada herba yang mampu memberi rangsangan dalam waktu 30 minit melainkan ada bahan bahan seperti di atas.  Sehingga sekarang masyarakat masih tidak sedar betapa bahayanya penggunaan bahan tersebut yang boleh membawa kesan kesan sampingan yang merosakan organ organ utama seperti ginjal, hati, kolon dan sebagainya dan akhirnya membawa maut. 



Sudah sampai masyarakat negara ini lebih maju kehadapan dengan info maklumat yang valid dan tidak sekadar menerima sesuatu info yang hanya sekadar ingin melariskan jualan tanpa memikirkan masa depan kesihatan sesaorang.  








Artikel yang lalu saya memperkenalkan gabungan hebat Kelapa Dara (VCO) dan Habbatussauda (Black Seed Oil).  Sinergi dari dua bahan alami tanpa penglibatan bahan kimia ini sebenarnya telah lama di amalkan oleh masyarakat negara maju seperti Amerika dan Eropah.  Sinergi ini di amalkan pada setiap hari dan sesuai untuk segenap lapisan umur sebagai " SUPER EXTRA ENERGY".  

Dari hasil Kajian Saintifik dan penyelidikan dibuat, menunjukkan gabungan Minyak Kelapa Dara yang kaya denganMedium Chain Fatty Acids,dan Minyak Habbatus sauda’ yang kaya dengan asid poli lemak tak tepu yang membantu mengeluarka prostaglandin E1 yang fungsinya berkait  rapat dengan perkara-perkara berikut, iaitu  memperkuat sistem imunasi, memperbaiki metabolisme gula, melindungi dinding perut, Blood Clots, penstabil fungsi otak, penstabil fungsi saraf dan penstabil fungsi jantung.


Hari ini saya akan memperkenalkan lagi sinergy yang jauh lebih mantap dan berkesan.   Di kenali sebagai " FOUR TWO ONE".  Ini adalah suatu kombinasi terbaik, berkesan dan selamat mengsenergikan MINYAK MINYAK SIHAT HALAGEL TERBAIK UNTUK MEMPERKASA LELAKI & WANITA.  Gabungan ini amat sekali sesuai untuk mereka yang menghadapi masaalah HUBUNGAN DINGIN TIDAK BERMAYA


FOUR TWO ONE


  • 4 SOFTGEL VCO(KELAPA DARA) SEBAGAI PENYAH TOKSID YANG MENJADI PUNCA LEMAH SEGALA ORGAN DALAM TUBUH BADAN KHUSUSNYA ALAT KELAMIN.  MENGIMBANGKAN HORMON YANG TIDAK STABIL. 
  • 2 SOFTGEL BSO (HABBATUSSAUDA) SEBAGAI PENAMBAH TENAGA DALAMAN LUAR BIASA. MENGHILANGKAN MASAALAH KEPUTIHAN PADA WANITA.
  • 1 SOFTGEL SOLMON OIL SEBAGAI KAWALAN MINDA DAN STRESS SERTA MELANCARKAN PERJALANAN DARAH KESELURUH TUBUH BADAN KHUSUSNYA PADA BAHAGIAN ALAT KELAMIN.
Gabungan ini di amalkan 2 kali sehari selepas makan.  






No comments:

Post a Comment