Tuesday 23 October 2012

PETUA MEMULIHKAN FUNGSI GINJAL(BUAH PINGGANG)

Penyakit yang berkaitan dengan Ginjal atau Buah Pinggang berpunca dari pelbagai sebab.  Kita sering mendengar cerita penderitaan  Ginjal dan diantaranya adalah;

1. Batu Karang sehingga sakit teramat sangat ketika buang air kecil
2. Buah pinggang  terpaksa bergantung harap pada mesin Dialsyis
3. Rosaknya ginjal ketika di usia kanak-kanak
4. Sakit pinggang
5. Tekanan Darah tidak stabil
6. Kencing bercampur darah /nanah
7. Sering kencing, terutama diwaktu malam hari
8. Bengkak dikelopak mata, tangan atau kaki (terutama pada anak)

9. Hilang sebelah Ginjal dan terpaksa mencari Ginjal orang yang sudah meninggal sebagai ganti dan menelan puluhan ribu ringgit.

Sayangilah GINJAL anda. HALAGEL menyediakan petua yang begitu mudah kepada anda. Amalan ini hanya sesuai sebelum gejala ginjal menjadi parah. Sekiranya keadaan ginjal sudah parah sila dapatkan nasihat dari pakar perubatan.

1. Amalkan 3 softgel VCO HALAGEL 2 kali sehari ( pagi dan malam)
2. Amalkan minum AIR KELAPA MUDA dan AIR BIASA yang secukupnya
3. GARAM BUKIT separuh sudu kecil samada di campur dengan air atau di campurkan dengan buah-buahan seperti nenas. GARAM BUKIT adalah pemangkin kepada pecahnya batu yang kedapatan dalam ginjal atau di saluran kencing.

Pastikan masakan anda menggunakan GARAM BUKIT HALAGEL. Elakan makan garam yang bersifat sintetik kerana anda mudah terdedah kepada gelaja darah tinggi.
Insyallah batu yang terbentuk akibat lebihan lemak dan pengumpulan asid urik akan mudah pecah kepada hablur halus dan tidak menyakitkan semasa pembuangan air kecil.

No comments:

Post a Comment