Monday 22 October 2012

VCO KELAPA DARA DAN KENCING MANIS

Ramai rakyat Malaysia kini berpotensi mengidap penyakit kencing manis (diabetis) pada usia awal 40 tahun. Peratus ini meningkat dari masa ke semasa. Tidak di nafikan faktor pemakanan dan kurang senaman menjadi penyumbang utama.  Pengambilan karbohidrat yang tinggi dan kadar gula dalam makanan serta kurang ilmu dan kesedaran  mengamalkan diet yang sempurna di kalangan rakyat Malaysia menjadi penyebab utama.

Gejala Kencing Manis selalunya bermula  dengan tanda tanda kelesuan yang biasa sehingga membawa pelbagai bentuk penderitaan  yang begitu lama dan di akhiri dengan kematian yang amat tragis.
Kencing Manis menyerang dalam setiap tubuh badan dan bertindak seperti API DALAM SEKAM.








Mungkin ramai yang sudah mendengar KELAPA DARA atau VCO.  Namun ramai yang tidak tahu akan rahsia kehebatan VCO.


Secara ringkasnya kajian dan testimoni menunjukan pengambilan VCO telah berjaya menyelamatkan ramai penderita pesakit Kencing Manis samada Type 1 ataupun Type 2. 
Pengamalan 3 softgel VCO waktu pagi dan 3 softgel VCO waktu malam serta senaman ringkas secara indoor selama 15 minit setiap hari akan membantu PENGELUARAN INSULIN, MEMBERIKAN SENSITIVITI TERHADAP ORGAN PANKREAS SERTA MENGAWAL PARAS GULA DALAM DARAH.


No comments:

Post a Comment