Sunday 28 October 2012

VCO SEIMBANGKAN HORMON & ATASI FIBROMYALGIA

HORMONE BALANCE
Ketidakseimbangan Hormon pada wanita sering mengganggu emosi wanita khususnya ketika kedatangan bulan (haid). Saya ambil petikan dari Buku Coconut Cures tulisan Bruce Fife seorang pengkaji mengenai Minyak Kelapa Dara. Hasil dari testimoni yang beliau perolihi mendapati wanita yang mengamalkan VCO mengakui perubahan kesihatan diri berlaku setelah 2 minggu pengamalan VCO yang berterusan.



Berikut adalah hasil dari testimoni tersebut
" Saya telah mengamalkan VCO selama 2 bulan.  Saya dapati masaalah kesakitan kedatangan haid yang saya alami sebelum ini telah berkurang dengan ketara.  Sebelum ini saya merasai kelesuan, menyakitkan dan  kejangan otot, sebagai simptom kedatangan haid. Sungguh menyakitkan di bahagian belakang badan seperti di hentak dengan benda yang keras.   Namun simptom ini sudah tidak berlaku. Saya hanya mengalami keadaan biasa dan hanya sedikit keletihan sahaja." MARTHA

" Ingin saya katakan kini ada sesuatu yang perubahan yang sungguh baik pada tubuh badan saya setelah saya amalkan selama 2 minggu.  Ini sesuatu yang menakjubkan pada diri saya.  Kini saya mampu tidur "deep sleeping",keadaan kulit saya semakin cantik, kadar tenaga saya meningkat, ditambah dengan penurunan berat badan sehingga saya boleh memakai kembali pakaian lama saya." TERESA

 FIBROMYALGIA 


Fibromyalgia sindrom adalah gangguan umum dan kronik yang ditandai dengan nyeri otot meluas, kelelahan, dan beberapa tender poin. Fibromyalgia kata berasal dari istilah Latin untuk jaringan fibrosa (fibro) dan yang Yunani untuk otot (urat) dan nyeri (algia). Poin tender adalah tempat tertentu pada tubuh - pada leher, bahu, punggung, pinggul, dan atas dan ekstremitas bawah - di mana orang dengan fibromyalgia merasakan sakit dalam menanggapi sedikit tekanan.

Selain rasa sakit dan kelelahan, orang yang memiliki fibromyalgia mungkin mengalami
  • gangguan tidur,
  • pagi kekakuan,
  • sakit kepala,
  • sindrom iritasi usus,
  • periode menstruasi yang menyakitkan,
  • mati rasa atau kesemutan pada ekstremitas,
  • gelisah kaki sindrom,
  • sensitif pada suhu,
  • masalah memori
  • berbagai gejala lainnya.

TESTIMONI SETERUSNYA MENGENAI FIBROMYALGIA

" Saya mengalami kesakitan akibat fibromyalgia telah 15 tahun.  Setelah mengamalkan VCO selama 2 bulan, kini segala kesakitan telah hilang dan tiada lagi KESAKITAN!!!!! Malah bertambah tenaga dan kulit saya bertambah cantik." DAMME

" Hanya dengan pengamalan VCO sahaja dapat membantu saya mengatasi masaalah fibromyalgia. EILEEN


HALAGEL MENYEDIAKAN PRODUK VCO DALAM SOFTGEL. AMALKAN DENGAN PENUH KEYAKINAN.



No comments:

Post a Comment